j

j

sobota, 1 lutego 2014

Gruszka na zimę

Ciągle mamy zimę i myślę, że jeszcze z tematów zimowych na blogu nie wyjdę przez jakiś czas. Myślę, że jak pokazałam wam co można kupić i nosić w tym sezonie chyba czas zaglądnąć do mojej szafy. Chce wam pokazać w czym ja lubię chodzić w zimowe mroźne dni. Dzisiaj więc post przeznaczony dla gruszek, resztę przepraszam i zapraszam do następnego postu.


Sweter: Camaieu
Pasek: H&M


Bardzo lubię tuniki, jestem wysoka więc mogę sobie sobie spokojnie pozwolić na długie swetry, nawet gdy mnie trochę skrócą nie mam co płakać. Świetnym rozwiązaniem są swetry, które mają podkreśloną talię. Dla gruszek swetry są ciężkim tematem gdyż większość z nich przypomina worki bezkształtne, ten dla odmiany ma ściągacz w okolicy talii jest więc idealny dla takiej figury. Dla wzmocnienia efektu  założyłam pasek .




















Sweter: Camaieu


Świetnym rozwiązaniem dla gruszek, zwłaszcza niskich, są swetry z warkoczami, świetnie wyciągają nam talie. Ten sweter ma warkocze po bokach a w środku podłużne pasy daje to dodatkowy efekt wyszczuplenia zwłaszcza w okolicach bioder.





Sweter: Vero Moda

Ten fason swetra na pewno nie polecam jabłkom. Poziome pasy jak wiadomo poszerzają więc jest on świetny dla gruszek które chcą dodać sobie w ramionach tak aby sylwetka była bardziej proporcjonalna.  Bardzo podoba mi się kaptur z tym modelu, chyba głownie dla niego zdecydowałam się na jego zakup.





Sweter: NN z angory

Bardzo lubię ciepłe włochate swetry, ten należy do jednych z moich ulubionych. Miękka angora jest ciepła, przyznaje się, ze zdarza mi się chodzić w swetrach z krótkim rękawem, jeżeli jednak jest mi w nich za zimno to ubieram jeszcze coś pod spód. Uważam, że są bardzo praktyczne. Jasny dół, ciemna góra to świetne połączenie dla gruszek.






Sweter: Reserved

Bardzo fajny fason swetra dla tych którzy chcą sobie poszerzyć ramiona,  dzięki zagęszczonym wzorkom w okolicach ramion i lekko łódkowym dekoldzie. Bardzo miły w  dotyku sweter.




Sweter NN

Świetne rozwiązanie dla gruszek o małym biuście. Z pod takiej kokardy nikt nie zauważy żadnych naszych mankamentów. Długość swetra bardziej pasuje do spódnicy ale ja chciałam wam pokazać jakie ma znaczenie długość bluzek jakie nosimy. Porównajcie te zdjęcia z powyższymi, zdecydowanie bardziej wysmuklone biodra przy dłuższych swetrach, pamiętajcie zatem o tym przy wyborze górnej części garderoby.






  Sweter H&M
Tunika : Promod
Biżuteria : H&M


Sweter który pasuje do wielu rzeczy, bardzo go lubię, Świetny przykrywa wszelkie niedoskonałości. Świetna narzutka do tuniki czy sukienki. Jeżeli zależy wam an podkreśleniu talii świetnie sprawdza się dodanie do stylizacji pasku, sweter układa się w tedy fantastycznie.


To wszystko co udało mi się pokazać z mojej szafy. Mam nadzieje, że pokazałam wam w praktyce, że warto zwracać uwagę na fasony. 

42 komentarze:

  1. Piąty sweterek podoba mi się najbardziej. Ale pozostałe też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super!
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter H&M to zdecydowanie mój typ. Świetnie dobrany z tuniką.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie długie rozpinane i lekkie sweterki uwielbiam, zwłaszcza te asymetryczne.
    Unikam grubych swetrów, bo w nich jednak nie wyglądam korzystnie - a grube sploty dodają kilogramów (przynajmniej mi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również lubię asymetryczne:) zawsze grube swetry pogrubiają, wszystko zależy właśnie czy sobie możesz pozwolić na takie pogrubienie w tej partii ciała. Ja uważam, ze nie ma nic fajniejszego jak w zimę opatulić się miękkim puszystym swetrem:)

      Usuń
  5. ja też bardzo sweterki! różne przeróżne!!
    to idealna opcja na zimę! ciepło i przytulnie!!
    pozdrawiam Cię serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te sweterki!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze miło się czyta, korzystając z przydatnych rad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najbardziej lubie cardigany lejby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam długie ciepłe swetry ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek z kokardka sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni bardzo mi się podoba. Natomiast pasków jednak chyba bym się trochę bała przy tym typie sylwetki. Może niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie śliczne, ale najbardziej ten z kokardą czarną mnie zauroczył :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajna, chwytliwa nazwa bloga ;)
    ostatni sweterek najlepszy <3

    Zapraszam na urodzinowy konkursik u mnie na blogu: http://alabastrowapanna.blogspot.com/2014/01/urodzinowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatny post, ostatni sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten ostatni sweter cudowny *.* Uwielbiam takie kroje i mam chyba takich z 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super post, fajne porady dla osób które chcą wyglądac lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) staram się dzielić swoja wiedzą:)

      Usuń
  18. Bardzo fajny post. Ciekawe rozwiązania i trafne podpowiedzi Justynko :) Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatni sweterek jest mega :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ten z kokardką, ja niestety nie lubię swetrów :( a jestem zmarźlakiem wiec staram się nosić polary które są nieciekawe niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie są ciekawsze ale na pewno są cieplejsze:)

      Usuń
  21. świetne cieplutkie sweterki;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Z reserved najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mieszkając w Hiszpanii nie muszę tak często nakładać swetrów, których nie znoszę, ale pomysł z paskiem jest super! może wyjść nawet i ciekawy zestawik. blog mi sie podoba, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rzeczywiście nie musisz raczej chodzić w swetrach:) dziękuje i zapraszam do czytania kolejnych postów:)

      Usuń
  24. Ten sweterek z kokardą chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepiej wyglądasz w tym ostatnim :)

    OdpowiedzUsuń